A garanciális ügyintézést igyekszünk a legkedvezőbb feltételekkel kialakítani!



Termékgarancia


Ha az a számlán a termék megjegyzésénél nincs másképp feltüntetve, a garancia 12 hónap. A nettó 1 000 Ft alatti termékekre garanciát nem, csak 3 nap szavatosságot vállalunk.

A termékgarancia a 2220 Vecsés, Dózsa György út 26. szám alatti üzletünkben, személyesen érvényesíthető.
Azon termékek amelyek saját garanciajeggyel kerülnek értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.
Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival ( leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD ) veszünk át.

A garancia érvényességének feltételei:
  • 12 hónapnál nem régebbi a vásárlás dátuma;
  • blokk, számla vagy ezek valamelyikének másolata;
  • garanciamatrica megléte, sérülésmentes, olvasható állapota.

Garanciavesztés okai:
  • a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai látható sérülés;
  • nem rendeltetésszerű használat ( nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás );
  • helytelen tárolás ( pl. nem megfelelő hűtés );
  • elemi kár okozta meghibásodás.

Szavatosságon alapuló vásárlói jogokról:
  • a szavatossággal cégünk felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni;
  • ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott és azonnal nem javítható, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét;
  • ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék visszaszolgáltatásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választása szerint levásárolhatja a termék árát.

Garancián alapuló vásárlói jogokról:
  • a garanciális ügyintézés ideje nagymértékben függ a nagykereskedésektől illetve az importőröktől, általában 10 - 15 nap;
  • amennyiben az ügyintézés időtartama meghaladja a 20 napot, cégünk az értékesítési készletről kicseréli a terméket;
  • ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat, és a vételárat kérheti vissza;
  • ha a hiba jellegével, a javítás módjával kapcsolatos műszaki kérdésben vita keletkezik, úgy minőségvizsgálatot kérhet. A minőségvizsgálatot cégünk 3 munkanapon belül köteles megrendelni a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől;
  • gyártói garancialevelet nem áll módunkban pótolni.


Szolgáltatásgarancia


Internetoldalaink fejlesztése során igyekszünk igénytől függően minél kevesebb külső alkalmazást beiktatni, erre Ügyfeleink figyelmét is felhívjuk a megrendelés során.
Internetoldalainkat igyekszünk böngésző-kompatibilissé tenni, ami a mai böngészők változó standardjai miatt hosszas teszteléssel és többszöri újrakódolással jár. Új böngészőverziók megjelenése esetén cégünk minden tőle telhetőt megtesz, hogy azoknak tartalmi megjelenítési módjának eleget tegyen.


Mivel legfőbb érdekünk Ügyfeleink elégedettsége, hosszú távú garanciát biztosítunk állandó elérhetőséggel, gyors reakcióidővel.